آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

لحظه های بی تکرار از کودکانه های آرشیدا

21 ماهگی رنگارنگ آرشیدا

1394/3/22 1:13
نویسنده : sahar
601 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی فولدر عکسها و فیلمهای 21 ماهگی دخترکم رو نگاه می کردم تا برای ثبت توی وبلاگش گلچین کنم خودم از تنوع و رنگارنگی خاطرات این ماه تعجب کردم چرا که این روزها به لطف روزهای قشنگ بهار مدام در حال گشت و گذار و تفریح بودیم که خدارو به خاطر گذر شاد لحظه هامون صدها بار شکر می کنیم.

آرشیدای منٰ؛ ای کاش همه ی این روزها رو به خاطر قشنگی و شادیشون همیشه به ذهن بسپاری. ای کاش شادی این روزها و لمس ثانیه های ناب کودکیت رو همیشه به یاد بیاری چرا که تکرار روزها ممکن نیست. آرزو میکنم اونقدر فرداهات رنگین تر و شیریتنر از روزهای گذشتت باشه که حتی وقتی خاطرات ثبت شده توی این وبلاگت رو مرور کردی برای قدکشیدن و تغییرات ظاهریت لبخند بزنی و هرگز برای روزهای شادی که گذشت و هرگز تکرار نمی شه افسوس نخوری.

آرشیدای من دوستت دارم.

توی یک ماه گذشته از جاده چالوس و برقون تا ماسوله و زنجان گشتیم و خاطره داریم البته به جز تفریحات داخل شهر!! برای همین هم بدون توضیحات اضافه عکسهایی که گلچین کردم رو به خاطرات گذشته اضافه می کنم. 

یه سفر کوچولو به ماسوله به همراه همکارای سابق مامان

 

یک روز تفریح و بازیگوشی از نوع آرشیدا توی باغ گلهای کرج

 

چند روزی هم رفتیم زنجان و به جز دید و بازدیدهای خانوادگی و دوستانه تو طبیعت ناب خرداد ماه چرخی زدیم

 

یک ناهار خوشمزه مهمان دایی ها توی جاده چالوس بودیم

 

 و یه کشف جدید اینکه دختر دست و دلباز ما در مورد یک چیز حساسیت نشون داده که اونم ماشینشه!!!!!

هیچ کس حق نداره حتی بهش نزدیک بشهتعجب

 این هم یه صحنه از آببازی آرشیدا با آقای بابا!!!!

 

پسندها (10)

نظرات (6)

عمه فروغ
18 تیر 94 16:56
21 ماهگیت مبارک آرشیدا جونمعزیزم چه عکس های خوشگلی خوشحالم که روزهای خوبی رو سپری کردید همیشه به گردش و شادی
sahar
پاسخ
ممنونم عمه جون شما هم همینطور
نقاشی
19 تیر 94 13:37
سلام! شما هم می توانید برای کودکان خود نقاشی های زیبا بکشید و به آنها نیز یاد دهید. ما در اینستاگرام بصورت رایگان به شما آموزش می دهیم چگونه با استفاده از ساده ترین حرکات نقاشی هایی زیبا و جذاب برای فرزندانتان بکشید. در کمترین زمان، نقاشی های مختلف از حیوانات، اشیاء، اشخاص، شخصیت های کارتونی و ... بکشید. از اینکه ما را در اینستاگرام فالو می کنید سپاسگزاریم. www.instagram.com/chibekesham
سارا
24 تیر 94 12:34
اي جانم فرشته 21 ماهه انشالله 121 ساله بشي هميشه سلامت و خوش و هميشه شاد و به گردش و سفر و تفريح عزيزم
sahar
پاسخ
ممنونم دوست خوبم ما هم همینطور
مامان روشا
26 تیر 94 23:30
سلام عزیزم انشاالله همیشه دلتون شادولبتون خندون باشه عکساتم خیلی نازه عزیزم بوسسسسس
sahar
پاسخ
ممنونم عزیزم
عمه فروغ
30 مرداد 94 15:15
سلام سحر جون خوب هستید؟آرشیدا گلی خوبه؟کجایید خیلی وقته نیستید؟؟
مامان آنیسا
11 شهریور 94 14:41
به به چه جاهای خوشکلی همیشه به شادی و گردش عزیزم