آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

لحظه های بی تکرار از کودکانه های آرشیدا

آرشیدا و ورود به مهد کودک

1394/8/22 20:19
نویسنده : sahar
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

دومین تابستان آفتابی حیات دخترم با بزرگترین چالش زندگی دخملی و من آغاز شد و با کلی نشانه های بالندگی آرشیدا سپری شد. آرشیدا در روزهای ابتدایی تابستان 94 برای نخستین بار خانه ی دوم را تجربه کرد و سر کلاس و درس نشست.

آرشیدا به مهد کودک رفت.

آرشیدای عزیزم حالا که 4 ماه از اولین روزهای استقلالت می گذرد و من بعد از کلی تاخیر فرصت یافتم تا برایت بنویسم انگار لحن حرف زدنم و رفتارم با تو تغییر کرده چرا که در این مدت تو خانومی شدی.

از ابتدای تیر ماه مامان برگشت سر کار . به خاطر عادتی که سالهاست با آن اخت گرفته و سبک زندگیش را شکل داده هر چه در توانم بود صبر کردم اما بیش از این امکان دوری از محیط کار و سرگرمی با کارهای خانه نمی توانست یاری ام کند و نشانه های افسرگی را احساس می کردم مهمتر اینکه همیشه دوست داشتم تو هم دختر مستقل باشی و خیلی زود و توانمند وارد جامعه شوی و یکی از موفق ترین دختران جامعه ی امروز باشی برای همین تو دختر نازم از روزی یک ربع آن هم به همراه مامان وارد مهد کودک شدی و خوشبختانه خیلی زود با محیط شاد مهد ارتباط برقرار کردی و این زمان هر روز بیشتر شد تا روزها تا ظهر توی مهد با کوچولوها و مربی های مهربون بازی می کردی و در نهایت بدون من تا ظهر سرگرم بازی و یادگیری شدی و حالا بعد از چهار ماه بدون حضور من تا عصر توی خونه ی دومت مشغول بازی و آموزش هستی.

آموزش های برنامه ریزی شده، کلی روی رفتارت تاثیر گذاشته حالا توی خونه هم که باشی علاقه ای به تماشای تلوزیون نداری مگر چند دقیقه از یک کارتن که اسمش را گذاشته ای هاپو. بیشتر با بازی های فکری مشغولی و یا نقاشی می کشی گاهی شعر میخوانی و با ریتم و آهنگش موزیکش را هم می سازی و نانای می کنی.

حالا کلی برایم شیرین زبانی می کنی از خمیربازی و کاردستی هایت برایم میگویی و دوستانی که نمیدانم چرا بیشتر پسرند!!!!

خلاصه کلی عکس از روزهای اول مهدکودک رفتنت جمع شده که حالا گلچین شده به خاطراتت اضافه میکنم.

 

 این هم کاردستی های آرشیدای باهوش من توی سه ماه ی تابستون که به کمک مربی های مهربونش آماده کرده

 اینم کارهای قشنگ دخملی طی تابستان 94 توی مهد کودک

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

عمه فروغ
24 آذر 94 11:11
سلام سحر جون خوب هستید؟ استقلال جدید آرشیدا رو تبریک میگم ان شاا.. که همیشه موفق باشه و یاعث افتخارتون باشهبه به چه کاردستی های خوشگلی هم درست کردند