آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

لحظه های بی تکرار از کودکانه های آرشیدا

پاییز و زمستان فراموش شده....

1395/4/4 12:45
نویسنده : sahar
399 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یک تاخیر یک فصلی امروز فرصت جستم تا سری به وبلاگ آرشیدای عزیزم بزنم و حال و هوایی عوض کنم که متوجه این گذشت زمان و از اون بدتر فراموشی عجیب خاطرات پاییز و زمستان گذشته شدم. از این بابت واقعا متاسفم...

حجم کار این روزها همه ی زمان منو خریده طوری که فرصتی برای نه تنها ثبت بلکه فرصت یادآوری خاطرات رو هم از دست دادم البته همه ی امیدم بر اینه که بعد از این به واسطه ی تغییراتی که در محیط کار پیش میاد یکم زمان بیشتری داشته باشم. «البته امیدوارم»

آرشیدای من، دخترکم شاید وقتی بزرگ شدی دقیقا این روزهارو به خاطر نیاری ولی مطمئنا چیزی که همیشه از من توی ذهنت خواهد بود مادریست که همیشه دغدغه ی کارهای انجام نشده و برنامه ریزی برای انجام اونهارو داره امیدوارم که این برای تو آزاردهنده نباشه با این که همه ی تلاش من هم گذشتن روزهات در موجی از آرامش، خوشحالی و تنوع برآوردن خواسته هاته.

بیشتر از همیشه دوستت دارم همراه کوچولوی شبها و روزهای من

به کمک عکسهایی که توی تلفن همراهم ذخیره شده بود موفق شدم خاطرات چند روز خوب از تمام پاییز و زمستان گذشته رو به وبلاگ آرشیدا اضافه کنم .

 

  • یلدای 94 آرشیدا که توی مهدکودک برگزار شد

 

  • تولد عطا پسرعموی عزیزم که آرشیدا از یک هفته قبل هر روز یاداوری میکرد که باید سریعتر بریم و چقدر هم به هردومون خوش گذشت

 

  • گردش و برف بازی یک روزه ی به یادماندنی دیزین به همراه همکاران خوب مامانی که شاید قشنگ ترین و هیجان انگیزترین تجربه ی زمستونی آرشیدا بود چرا که حسابی برف بازی کرد و غرق لذت و خنده بود

 

  • آماده شدن برای نوروز، خریدها و کارهای قبل از عید

 

  • و این هم کاردستی های قشنگ و زمستونی آرشیدا که به کمک مربی های مهربون مهد قصرپریان آماده شده

 

  • سبزه ی هفت سین آرشیدا خانم که که باز به کمک مربی خوبش آماده شده بود و تا آخر سال به کمک مامان آبیاریش کرد

 

  • این هم کاردستی و هدیه ی دخملی به مامانی به مناسبت ولنتاین

ممنونم عشق من محبت

خدارو صدها بار شکر میکنم به خاطر وجود دختری که همراه لحظه های منه

دختری که هر روز داره بزرگتر میشه به معنی واقعی اسمش زندگی من رو روشن کرده

خدایا شکرت به خاطر این فرشته ی کوچولو که به من هدیه دادی

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان آرشیدا
4 تیر 95 14:31
خدا حفظ کنه دخترگلتون رو. اسم دختر منم آرشیداس